Melhushallen omgjort til fabrikklokale

Postet av Lagleder Fellesbruker den 29. Jun 2016

(Bilde hentet fra Trønderbladets artikkel i forrige uke)

Melhushallen har blitt gjort om til talentfabrikk. Her produseres det dyktige håndballspillere på løpebånd. Nesten ihvertfall :-)

Håndballen i Melhus/Gimse har aldri tidligere opplevd et slikt oppsving. De siste ukene har i alt 21 spillere deltatt på Regional talentsamling. Dette er en talentsamling hvor de beste fra Regionen plukkes ut for å delta. Det er heller ingen liten region de plukkes fra. Region Nord er landets største region og strekker seg fra Tynset i sør, Ålesund i vest og helt opp til Finnmarka. Vi er veldig stolte over at så mange av våre utøvere får lov til å delta på disse samlingene. Vi vet at det ligger mye arbeid bak disse prestasjonene. Det vi ser er en kulturendring i hele klubben. Vi står ikke med lua i hånda og håper at noe positivt skal skje. Vi setter oss mål og så jobber vi hardt for å nå dem. Selvfølgelig kan vi også bli best. Vi har blitt en av regionens største klubber og vi gir et godt og tilpasset opplegg til alle. Dersom du har lyst til å bli elitespiller, landslagsspiller eller proff, så skal du få muligheten til å starte å gå den trappa hos oss, men like viktig……ønsker du å trene 2 ganger i uka og være sammen med vennene dine og oppleve glede og mestring, så skal du få det også. Vi ønsker å gi et godt tilbud til flest mulig så vel som de som ønsker å bli best mulig. Det er ingen motsetninger, bare en pedagogisk og organisatorisk utfordring. Flest og best!

Her er de utøverne som deltok på samlingene:

Jenter:

Signe Lund Traasdal