Arbeidsoppgaver Melhus cupen
Postet av Melhus IL - Håndball den 19. Mar 2011
Arbeidsfordeling minihåndballturnering
Melhushallen lørdag 26. mars 2011
PREMIEUTDELING:
Kl 08.30 – 11.30 Jørgen Qvenild og Trond Halvorsen
Kl 11.30 – 14.30 Jan Arild Tirslaug og Arild Løvseth
Kl 14.30 – 18.00 Arve Wangberg og Jomar Grøseth
SEKRETARIAT:
I HALLEN: I GANGEN:
kl. 08.30 – 11.30 kl. 08.30 – 11.30
Tore Sagdahl Grete Grønning (ansv sekretariat mob 473 32 648)
Taran Klaussen Sidsel Bodsberg
kl. 11.30 – 14.30 kl. 11.30 – 14.30
Tor Eivind Ludvigsen Andor Undlien
Trond Østeraas Marit Øyaas Leer
kl. 14.30 – 18.00 kl. 14.30 – 18.00
Aina Næprud Grete K. Grønning
Frøydis Restad Eva Danielsen
Oppgaver: Oppgaver:
- Speaker/følge tiden. - Ansvar for å fylle etter dopapir og å holde øye med
(blåse i gang / av kampene) toalettene etc.
- Gi støtte til dommerne. - Info skranke for lag og publikum.
- Gi info. ved behov. - Motta laglister som leveres til premieutdeling.
- Svabre hallen etter hver pulje. - Fordele garderober på tavlen.
DOMMERE:
Melhus/Gimse Jenter 1996 stiller med 9 – 12 dommere.
KJØKKEN:
kl. 08.30 – 11.30
Fridny Stendahl Spets, Inger Lise Hansen, Sigrid B Støen, Kari Traasdahl, Hanne Vingen og Anita Grøtan.
kl. 11.30 – 14.30
Randi Havdal, Anja Rian, Marianne Orheim, Arild Sivertsen, Monica Raanes og Marianne Nyvoll Olsen.
Kl. 14.30 – 18.00
Linda Kvam, Vivian By, Trude Iversen Hårstad, Linda Øverland, Elisabeth Elvenes, og Linda Øverland.
Oppgaver: Koke kaffe, smøre opp Sandwicher med skinke, ost og salatblad som pakkes i Glapack, steke vafler, skjære opp kaker i passe biter, varme opp pølser, skjære opp frukt som legges i beger med mer. Vareutsalg.
Førstnevnte person har hovedansvaret for hvert skift.
INNKJØPSGRUPPEN:
Solfrid Busklein (975 19 379), Mona Trotland (908 79 257), Marianne Øhlen (938 14 183) og May Tove Ler (975 98 422).
Oppgaver: Ansvarlig for innkjøp til kjøkkenet. Fordeler vakter på kjøkkenet. Kontakte REMA og TINE om sponsing av henholdsvis frukt og sportsdrikke. Ansvar for prisliste og plakat ”Kantine”.
Disse møter kl. 08.30 for å hjelpe kjøkkengruppen med oppstarten. Denne gruppen har ansvar for å handle inn ekstra varer ved behov gjennom cupdagen.
Jomar Grøseth og Rolf Petter Løvseth blir med på varetransporten.
ORGANISERING AV HALLEN:
Bård Bjerksetmyr og Jørgen Quenild
Oppgaver: Sjekke at alle målene i Melhushallen er i orden, samt avtale med vaktmesteren i Horghallen om henting av mål som må lånes. Sette opp og SIKRE målene i Melhushallen med tau og sandsekker. Henge opp plakater som markere banene fra 1 – 3. Avklare med tilsynsvakta i Melhushallen på kampdagen at hallen blir låst opp og disponibel senest kl 08.15.
ALLE:
NB ! Alle på kjøkkenet tar med en skuffkake hver. De øvrige ”familiene” tar med 1 pose Toro Vafler Familiepakning.
Foreldre må selv ta ansvar for å bytte vakter eller skaffe stedfortredere.
Siste skift på kjøkkenet er med og rydder og vasker (de siste kampene er ferdig ca 17.30).
Ved spørsmål vennligst ta kontakt med Terje Haugen (terje.haugen@rema.no /mob: 913 61 440)
Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Melhus IL - Håndball

Melhusbanken Julecup
30.10.2018
Handlekveld 2015 - 13-15/10
11.10.2015
ÅRSMØTE
21.05.2015
Flott håndballhelg....
27.04.2015
HANDLEKVELDER
17.12.2014